با شروع فصل تابستان خیلی از دانش آموزان طبق عادت سالهای گذشته آماده ی استراحت و تفریح و اوقات فراغت خواهند شد، هر چند که بسیاری از معلمان مخالف تفریح و استراحت در تابستان نیستند ولی این تابستان باید با بقیه ی تابستان های سال های تحصیلی متفاوت باشد و نیاز است که در آن در کنار درس خواندن و تلاش کردن به موقع تفریح داشت که این نیازمند برنامه ریزی دقیق است، تابستان فرصت بسیار طلایی است که مطالعه و تلاش در آن فواید زیادی دارد.

کتاب فصل میوه چینی طبق آخرین اصول علمی آموزش و پرورش ویژه دانش آموزان پیش دبستانی تا ششم دبستان توسط انتشارات صیانت به چاپ رسیده است. طراحی کتاب فصل میوه چینی صیانت به شکلی بوده تا فرزندان دلبندتان با همکاری اولیا گرامی، پس از چند درس، نوآموز با رغبت، درس های بعدی را دنبال خواهد کرد. درس خواندن در تابستان با توجه به گرمی هوا و میل به تفریح، شاید مقداری سخت به نظر برسد اما همان طور که می دانید، اگر با روش درست و اصولی و متناسب با شرایط تابستان درس بخوانیم، می توانیم از این فرصت برای رسیدن به اهدافی که در نظر داریم استفاده کنیم. شما می توانید با خرید کتاب فصل میوه چینی صیانت از فروشگاه دانش لند فرزندان خود را برای پایه آینده آماده کنید.

کتاب فصل میوه چینی پیش دبستانی

فصل میوه چینی پیش دبستانی برای نوآموزان پیش دبستانی و اول ابتدایی تدوین شده است. به طور کلی کودکان باید از ابتدا با روش های مناسب، به خواندن کتاب عادت کنند. در کتاب فصل میوه چینی پیش دبستانی تصویر خوانی و حروف الفبای فارسی، علوم و ریاضی طبق جدول بودجه بندی کلاس اول، طراحی و برنامه ریزی شده است. اعتماد به نفس، مهارت سخن گفتن، قدرت فهم و استدلال کودکان، موارد دیگری است که در کتاب فصل میوه چینی پیش دبستانی به آن پرداخته شده است.

کتاب فصل میوه چینی اول ابتدایی

کتاب فصل میوه چینی اول ابتدایی توسط معصومه نجیب و انتشارات صیانت طراحی و تالیف شده است. فصل میوه چینی اول ابتدایی ویژه دانش آموزانی است که می خواهند از تابستان خود را برای مقطع دوم دبستان آماده کنند و یا به عنوان کتاب کمکی در طول سال تحصیلی از آن استفاده کنند. فصل میوه چینی اول ابتدایی تمامی مطالب درس های ریاضی، علوم، فارسی، پیام های آسمانی را پوشش می دهد و با استفاده از آزمون های چهار جوابی، تلاش می کند تا پایه های دانش آموزان را مستحکم کند.

کتاب فصل میوه چینی دوم ابتدایی

برای گذر از فصل تابستان و رسیدن به سال تحصیلی بعدی، بهتر است که درس های سال قبل جمع بندی شوند و یادگیری دانش آموزان کامل تر شود. بهتر است با خرید کتاب فصل میوه چینی دوم ابتدایی، فرزند خود را برای رویارویی با مطالب گسترده پایه دوم ابتدایی آشنا کنیم. مطالب این کتاب طوری طراحی شده تا دانش آموزان بتوانند در تابستان آن را مطالعه کنند و علاوه بر جمع بندی مطالب پایه اول دبستان، خود را برای مقطع سوم ابتدایی آشنا کنند. این کتاب با تمرین های متنوع و اهداف مشخص شده، تلاش می کنند تا مانع از خستگی دانش آموزان شود.

کتاب فصل میوه چینی سوم ابتدایی

نویسنده کتاب فصل میوه چینی سوم ابتدایی یکی از مشهورترین مولفان کتاب های تابستانه یعنی معصومه نجیب است؛ این کتاب که توسط انتشارات صیانت طراحی و تالیف شده است، ویژه دانش آموزانی است که می خواهند از تابستان خود را برای مقطع چهارم دبستان آماده کنند و یا به عنوان کتاب کمکی در طول سال تحصیلی از آن استفاده کنند. فصل میوه چینی سوم ابتدایی تمامی مطالب درس های ریاضی، علوم، فارسی، پیام های آسمانی را پوشش می دهد و با استفاده از آزمون های چهار جوابی، تلاش می کند تا پایه های دانش آموزان را مستحکم کند.

کتاب فصل میوه چینی چهارم ابتدایی

در فصل میوه چینی چهارم دبستان با مفاهیم اساسی که شامل فارسی، ریاضی و علوم است آشنا می شوید؛ این کتاب ویژه تابستان کلاس چهارمی ها و مورد استفاده دانش آموزان ورودی پایه پنجم است. مولف کتاب یعنی معصومه نجیب، در نگارش محتوای کتاب فصل میوه چینی چهارم تلاش کرده تا دانش آموزان را آماده ورود به پایه پنجم کند و شور و شوق آموختن را در او زنده کند. شما می توانید با خرید کتاب فصل میوه چینی چهارم ابتدایی، دانش آموز خود را از همین حالا برای ورود به پایه پنجم آماده کنید.

کتاب فصل میوه چینی پنجم ابتدایی

کتاب فصل میوه چینی پنجم ابتدایی صیانت توسط معصومه نجیب و محمد حسن حسن پور طراحی و تالیف شده است. کتاب فصل میوه چینی پنجم دبستان با تمرینات متنوع و اهداف مشخص شده، تلاش می کند تا دانش آموزان را به بازخوانی و حل تمرین های متعدد تشویق کند. به طور کلی فصل میوه چینی پنجم دبستان دروس دینی، فارسی، ریاضی و علوم را پوشش می دهد.

خرید کتاب فصل میوه چینی از فروشگاه دانش لند

فروشگاه دانش لند نماینده رسمی انتشارات صیانت در تهران است. شما می توانید تمامی کتاب های فصل میوه چینی انتشارات صیانت را با تخفیف ویژه و ارسال سریع از فروشگاه دانش لند خریداری کنید تا کتاب مورد نظر خود را در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.