خرید کتاب های شب امتحان خیلی سبز

این متن قابل توجه دوستانی هست که تا این لحظه لای کتاب شان را هم باز نکرده اند و در شب های باقی مانده ما قبل امتحان، دنبال ناجی می گردند! کتاب های شب امتحان همان طوری که از اسم شان مشخص است، ویژه شب امتحان و حتی روز قبل امتحان طراحی شده اند. قبل از خرید کتاب شب امتحان خیلی سبز باید بدانید که در این کتاب با تمرین های مفهومی و درس به درس، درس نامه های کامل و جامع یا تست های متعدد رو به رو نیستید؛ این مجموعه با ارائه درس نامه های بسیار خلاصه و مختصر و جمع آوری آزمون های سوالات گذشته و نمونه سوالات نهایی، ماموریت دارد تا در ایام امتحانات نقش موثری در موفقیت شما ایفا کند.

طبیعی است که به دلیل نزدیک شدن امتحان دچار استرس شوید و شاید هم ندانید که از کجا باید شروع کنید. اگر در زمان فرجه امتحانات هستید متناسب با قوت و ضعف خود در کتاب ها و میزان اهمیت شان، آن ها ر ا الویت بندی کنید. به طور معمول دروس اختصاصی، سنگین تر و برای یادگیری زمان بیشتری می خواهند.

این کار را نیز برای روز و شب قبل از امتحان نیز انجام دهید. اگر نمی دانید که شب امتحان چگونه درس بخوانیم ؟ و  اصولی ترین راهکارهای افزایش مطالعه را بلد نیستید مشاوران ایران تحصیل همه روزهای هفته آمادگی راهنمایی و ارائه بهترین شیوه درس خواندن به شما عزیزان هستند.

ویژگی های کتاب شب امتحان خیلی سبز

به طور کلی مطالعه دقیق کتاب های شب امتحان خیلی سبز و حل نمونه سوال های این کتاب لاعث می شود تا بر روی مباحث درس مورد نظرتان مسلط شوید برای امتحان های نوبت اول و دوم آماده شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی های مثبت کتاب های شب امتحان خیلی سبز را مرور کنیم:

بارم بندی: یکی از ویژگی های مثبت کتاب های شب امتحان، بارم بندی فصل های مختلف بر اساس نمودارهای وزارت آموزش و پرورش است. شما دانش آموزان می توانید با دانستن بارم بندی فصل های هر درس، زمان و تمرکز خود را به صورت مناسب بر روی درس های دلخواه تان تقسیم کنید. در ابتدای هر کتاب از کتاب های شب امتحان خیلی سبز، جدول بارم بندی امتحانات نیم سال اول و نیم سال دوم ارائه شده است.

درس نامه های شب امتحانی: درس نامه های شب امتحان خیلی سبز بسیار خلاصه و مفید هستند و فقط نکته های اصلی و مهم را پوشش می دهند. درس نامه های این کتاب به تفکیک درس و یا فصل به فصل ارائه شده اند و در درس هایی مانند ریاضی یا فیزیک، همراه با مثال تالیف شده اند.

نمونه سوالات نوبت اول: امتحانات نوبت اول هر ساله در دی ماه و در میانه سال تحصیلی برگزار می شوند که تقریبا نیمی از فصل های کتاب را پوشش می دهند. نمونه سوالات نوبت اول کتاب های شب امتحان، مرتبط با سوالات نیم سال اول است و به صورت طبقه بندی شده و طبقه بندی نشده ارائه شده اند. لازم به ذکر است که در آزمون های طبقه بندی شده، برای هر سوال نکته های آموزنده ای طراحی شده که بسیار مفید هستند.

نمونه سوالات نوبت دوم: نمونه سوالات نوبت دوم همان طور که می دانید اهمیت بسیار بیش تری نسبت به امتحانات نوبت اول دارند و در انتهای سال تحصیلی (خرداد ماه) برگزار می شوند. نمونه سوالات مطرح شده در امتحانات نوبت دوم از کل مباحث کتاب است. نمونه سوالات نوبت دوم کتاب های شب امتحان خیلی سبز مشابه با آزمون های سوالات نوبت اول است و هم شامل آزمون های طبقه بندی شده می شود و هم آزمون های طبقه بندی نشده. یکی از ویژگی های مثبت این کتاب ها، همان طور که بالاتر هم گفتیم، وجود بارم هر سوال است که اهمیت سوال را به شما نشان می دهد.

پاسخ نامه تشریحی نمونه سوال ها: در نهایت و در بخش آخر کتاب های شب امتحان خیلی سبز، پاسخ نامه تشریحی آزمون ها وجود دارد. شما با مطالعه پاسخ نامه ها و توضیحات پاسخ سوالات می توانید نکته های مثبت و منفی پاسخ خود را بیابید و با مواردی که در این بخش ارائه شده است، مهارت خود را برای پاسخ دادن به سوال های مشابه افزایش دهید.

خرید جزوه شب امتحان خیلی سبز از فروشگاه دانش لند

جزوه های شب امتحان خیلی سبز هم مانند کتاب های بنی هاشمی و اسفندیار هستند که ویژه شب امتحان طراحی شده اند و سوالات امتحانات نهایی را پوشش می دهند؛ به طور خلاصه سری کتاب شب امتحان خیلی سبز دارای نمونه سوالات امتحانی به اضافه خلاصه های مختصر و مفید هستند که به درد شب امتحان می خورند. شما می توانید خرید کتاب های شب امتحان خیلی سبز را با تخفیف ویژه و ارسال سریع از بانک کتاب دانش لند انجام دهید.